top of page

Splošni pogoji poslovanja

OSNOVNI PODATKI PODJETJA

Podjetje: AVG TEAM d.o.o.

Sedež: Na Livadi 4, Šentjur, 3230 Šentjur

Matična številka: 8898880000

Davčna številka: SI 12297585 

TRR: SI56 0400 0028 1654 864

​(v nadaljevanju "prodajalec")

 

SPLOŠNO

S temi Splošnimi pogoji poslovanja podjetja AVG TEAM d.o.o., s sedežem na naslovu Na Livadi 4, 3230 Šentjur, se med prodajalcem in kupcem dogovorijo medsebojne pravice in obveznosti, ki veljajo ob naročilu blaga in storitev, ki jih prodajalec dobavi ali izvede. Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju "Pogoji") veljajo tudi v primeru, ko prodajalec opravi zgolj prodajo ali samo storitev.

Prodajalci so vse pravne in fizične osebe, ki v celoti ali deloma izvajajo storitve v imenu prodajalca.

Če se pogoji kupca razlikujejo od pogojev prodajalca, veljajo pogoji prodajalca. Ti Pogoji so zavezujoči v vseh primerih, tudi če niso bili posebej omenjeni.

Če je katerokoli določilo teh Splošnih pogojev neveljavno, to ne vpliva na veljavnost ostalih določil.

PONUDBE

Prodajalec sprejema naročila, prodaja izdelke in izvaja storitve v skladu s temi Pogoji. Ponudba je pripravljena na podlagi popisa ali izmer, ki jih priskrbi prodajalec. Če je ponudba pripravljena po popisu stranke, ima zgolj informativni značaj, končna ponudba pa je izdelana po izvedeni izmeri.

​​

Cene v ponudbi so fiksne za izdelke in storitve, vključene v ponudbi. Alternativne postavke niso vključene v skupno ceno.

Na merilnem listu oziroma ponudbi so navedene zunanje mere slepega okvirja oziroma zunanje mere oken. Vse skice so risane z notranjega pogleda, razen vhodnih vrat, kjer je za prikaz modela in izgleda uporabljen zunanji pogled. Skice so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja; natančen opis je naveden v ponudbi.

V primeru prodaje in montaže stavbnega pohištva v stanovanjskem objektu fizične osebe, ki ni davčni zavezanec, se uporablja znižana stopnja davka (9,5%), če bivalna površina ne presega 250 m². V primeru, da kupec prodajalca drugače ne obvesti, se šteje, da je objekt v njegovi lasti in s tem upravičen do znižane stopnje. V vseh drugih primerih velja 22-odstotna davčna stopnja.

Kupec mora pred potrditvijo ponudbe in plačilom are temeljito pregledati ponudbo (vključno s skicami, podatki itn.). V primeru nejasnosti je dolžan prodajalcu postaviti vprašanja za pojasnitev, saj pozneje ugotovljene nejasnosti niso podlaga za reklamacije ali spremembo naročila.

Veljavnost ponudbe je opredeljena na sami ponudbi. Prodajalec v tem obdobju zagotavlja cene in izdelke, navedene v ponudbi.

Če ponudba ne vsebuje izrecne navedbe, v ceno niso vključena naslednja dela, ki pa so lahko potrebna za uspešno vgradnjo stavbnega pohištva:

  • uporaba avtodvigala,

  • uporaba dvižne ploščadi,

  • uporaba dvižne košare,

  • postavitev gradbenega odra,

  • uporaba in najem vakuumske roke,

  • pridobitev ustreznih soglasij za dela, kjer veljajo zakonske omejitve (npr. mestna jedra).

Če te postavke niso vključene v ponudbi, jih bo prodajalec dodatno zaračunal kupcu, kupec pa se z oddajo naročila zavezuje, da bo pokril nastale stroške.

 

MERITVE

Meritve opravlja pooblaščena oseba podjetja, ki ob izmeri izvede tudi osebni pregled mesta izvedbe del. Kupec mora biti ob izmeri prisoten. Če kupec meritve opravi sam, prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitne napake zaradi napačnih mer. Enako velja, če je naročilo posredovano po pošti ali elektronski pošti brez predhodne izmere s strani prodajalca. Če prodajalec na željo kupca posreduje mere elementov, vendar jih zaradi okoliščin ni možno preveriti na mestu izvedbe (npr. mesto vgradnje še ni pripravljeno), prodajalec ne prevzema odgovornosti za napake, ki izhajajo iz napačnih mer.

Ob izmeri je potrebno natančno določiti način vgradnje (smer odpiranja, stran upravljanja senčil, zagotoviti višinsko točko – meter ris, določiti višino tal, odmik oken od zunanjega roba zidu, končno debelino toplotne ovojnice ...). Kupec mora merilca opozoriti na morebitne skrite ovire (npr. skrite instalacije, slab omet). V nasprotnem primeru kupec prevzema odgovornost za morebitne poškodbe ali dodatne stroške pri montaži.

Pri novogradnjah ali adaptacijah, kjer se izvajajo novi tlaki, je kupec dolžan pred meritvijo zagotoviti višinsko referenčno točko (npr. meter ris). Če tega ne zagotovi, prodajalec ne odgovarja za pravilnost višine elementov.

V primeru napake pri izmeri, ki jo opravi prodajalec, bo prodajalec napako odpravil. Če kupec zahteva izvedbo, ki ni v skladu s strokovnimi standardi, prodajalec kupca na to opozori. Če kupec kljub opozorilu vztraja pri svojih zahtevah, prodajalec ne odgovarja za morebitno škodo. V takih primerih si prodajalec pridržuje pravico do prilagoditve garancijskih pogojev.

Kupec je ob naročilu upravičen do ene brezplačne izmere objekta. Dodatne izmere se obračunajo na podlagi dejanskih stroškov (kilometrine + porabljenih ur po ceni 40 €\h). Če se meritve izvajajo v tujini, se zaračuna višja cena, o kateri je kupec vnaprej obveščen. Če kupec po izvedeni izmeri s strani prodajalca ne sprejme ponudbe, plačilo za opravljene meritve ni vračljivo.

 

POTRDITEV NAROČILA

Potrditev prodajalčeve ponudbe in poslovnih pogojev se šteje za izvedeno z naslednjimi dejanji:

  • podpis pogodbe ali poslana naročilnica oz. pisna potrditev ponudbe (po dogovoru) in plačilo are,

  • delno ali celotno plačilo ponudbe,

  • izpolnitev dodatnih pogojev, navedenih v ponudbi,

  • druga dejanja, ki jih prodajalec, v primeru stalnega sodelovanja, šteje za ustrezna.

Plačilo are v višini najmanj 60 % vrednosti ponudbe na transakcijski račun proizvajalca in predložitev vseh potrebnih tehničnih podatkov zagotavlja kupcu določen dobavni rok in končno ceno. Po tem terminu spremembe v podatkih niso več mogoče in lahko vplivajo na rok dobave ter vrednost naročila. Celotna vrednost ponudbe mora biti poravnana najkasneje 7 dni pred montažo, razen če je v pogodbi dogovorjeno drugače.

Plačilo najmanj 10 % vrednosti naročila in predložitev tehničnih podatkov omogoča rezervacijo okvirnega dobavnega roka. Če v času med plačilom rezervacije in pridobitvijo vseh tehničnih detajlov s strani kupca pride do sprememb cen materialov, si prodajalec pridržuje pravico do prilagoditve cen. V tem primeru prodajalec pripravi novo ponudbo, ki jo stranki pred začetkom izdelave medsebojno uskladita in potrdita.

Po potrditvi naročila lahko prodajalec na željo kupca posreduje skice stavbnega pohištva.

 

CENE IN POGOJI PLAČILA

Cene so določene in izražene v evrih brez DDV, ki se izračuna in prikazuje posebej. Vse cene za izdelke in storitve iz ponudbe so fiksne, alternativne pozicije pa niso vključene v skupni seštevek. Kupce prosimo, da pred plačilom avansa preverijo vse količine in podatke. Morebitna odstopanja se smatrajo za potrjena ob plačilu avansa/are. Kupec s plačilom are potrjuje, da je seznanjen z opisom, obdelavami in vzdrževanjem pohištva ter da sprejema Splošne pogoje poslovanja, ki so dostopni na spletni strani prodajalca. Na željo kupca lahko pogoje pošljemo tudi prek elektronske pošte.

Plačilo are vključuje popust, ki predstavlja priznanje obresti na preplačilo skladno z 41. členom Zakona o varstvu potrošnikov (Ur.l.RS 14/03). Določene postavke že vključujejo montažo, pri ostalih je ta prikazana in zaračunana ločeno.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen v primeru spremembe količin, barv, dimenzij ali drugih dejavnikov, ki vplivajo na izračun cene. Cene za dobavo blaga in storitev so navedene v ponudbi. V primeru več popustov se ti ne seštevajo, saj se vsak naslednji popust obračuna na novo osnovno ceno.

Prodajalec zahteva plačilo are v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (3. odstavek 41. člena).

 

Plačilne možnosti so naslednje:

  1. Opcija 1: Prodajalec prevzame montažo: 60 % avans ob naročilu, 40 % pred dobavo in montažo.

  2. Opcija 2: Prodajalec ne prevzame montaže: 80 % avans ob naročilu, 20 % pred dobavo.

  3. Opcija 3: Plačilni pogoji se dogovorijo s pogodbo.

Pri 100 % plačilu celotne vrednosti ponudbe ob naročilu se kupcu odobri dodatni 3% popust. Kupec poravna kupnino na transakcijski račun, naveden v ponudbi.

Če kupec zamuja s plačilom, prodajalec izstavi opomin. Blago ostaja v lasti prodajalca, dokler kupec ne poravna celotne kupnine, v tem času pa mora kupec z blagom ravnati skrbno. V primeru neplačila ali zamude pri plačilu si prodajalec pridržuje pravico do ponovnega prevzema blaga in kupcu omogoči dostop do blaga za prevzem. Če so vgrajeni elementi, za katere kupnina ni bila poravnana, ima prodajalec pravico do povračila koristi, ki jih je kupec pridobil z uporabo.

 

DOBAVNI ROK

Dobavni roki so določeni glede na vsebino ponudbe in zasedenost poslovnega procesa. V ponudbi navedeni dobavni roki so informativni in začnejo teči pet delovnih dni po prejemu are na prodajalčev račun ter po prejetju vseh potrebnih podatkov za izdelavo.

Če se v času izvedbe izkaže, da so potrebna dodatna tehnična pojasnila, ki niso bila predvidena ob potrditvi, se rok dobave ustrezno podaljša. Prav tako se dobavni rok podaljša, če kupec po potrditvi zahteva spremembe ali dodajanje elementov in storitev.

Prodajalec obvesti kupca o datumu dobave in montaže, bodisi pisno, ustno ali na drug primeren način. V primerih, ko ponudba ne vključuje montaže, je kupec odgovoren za prevzem blaga na sedežu podjetja, razen če je drugače dogovorjeno ob potrditvi ponudbe. Pri lastnem prevzemu je kupec dolžan preveriti blago in morebitne pomanjkljivosti sporočiti prodajalcu takoj ob prevzemu, saj kasnejših reklamacij prodajalec ne upošteva.

V primeru podaljšanja roka dobave s strani prodajalca se kupec in prodajalec lahko dogovorita o razumni podaljšavi roka brez obveznosti povračila škode. Zaradi trenutnih razmer na trgu lahko pride do zamud pri dobavi materiala, kar lahko vpliva na predvidene dobavne roke. V takih primerih si prodajalec pridržuje pravico do prilagoditve roka. Prodajalec ne izplačuje zamudnih obresti za zamude pri dobavi.

 

MONTAŽA

Montaža vključuje raznos in vgradnjo oken ali vrat v pripravljene odprtine, z ustreznim materialom glede na vrsto montaže. Ne zajema pa demontaže starih oken, obdelave špalet, mizarskih, zidarskih in pleskarskih del ter montaže zaključnih letvic, polic, rolet ali žaluzij. Montaža teh elementov se obračuna posebej.

Kupec oz naročnik v lastni režiji poskrbi za pravilno pripravo okenskih odprtin in hidroizolacije ter prevzema vso odgovornost ter stroške povezane z neustrezno pripravo in morebitne dodatne stroške povezane z montažo (prekinjena montaža, večkratna montaža,…). V kolikor pripravo odprtin kupec naroči pri prodajalcu, prodajalec prevzema odgovornost za pravilno pripravo odprtin.   

Kupec je pred montažo odgovoren za zaščito svoje lastnine. Prodajalec si pridržuje pravico prilagoditi dimenzije stavbnega pohištva in način vgradnje, če se pojavijo nepredvidene okoliščine, predvsem pri menjavi starih oken. Demontaža obsega odstranitev starega stavbnega pohištva, pri čemer prodajalec ni odgovoren za morebitne poškodbe špalet zaradi slabe priprave ali dotrajanosti.

Prodajalec poskrbi za odvoz in reciklažo starih oken le, če je to vključeno v ponudbi. Obdelava špalet z mavčnimi ploščami, se naroči dodatno in je na ponudbi prikazana ločeno in obsega le prvo fazo – montažo plošč, fugiranje in obdelavo stikov. Zaključna obdelava z kitanjem in beljenje nista vključena.

Prodajalec ne zagotavlja garancije za montažo ali morebitne nepravilnosti, če montažo izvaja nekdo drug. Pri novogradnjah, kjer kupec izbere RAL montažo, je dolžan zagotoviti gladko obdelavo špalet, vrsto RAL montaže pa določi monter glede na primernost. Dodatna dela, ki niso navedena v ponudbi, se obračunajo posebej.

Kupec mora pred montažo odstraniti vse ovire, zagotoviti zaščito objekta, neoviran dostop ter električno napetost 220V. Prodajalec ne izvaja elektroinštalacij in priklopov.

Po vgradnji oken v novogradnjah je potrebno prostore redno zračiti, saj prekomerna vlaga lahko začasno vpliva na funkcionalnost pohištva. Ta začasna nefunkcionalnost ni predmet reklamacije. Če so okna montirana na zunanjem robu fasade, mora kupec poskrbeti za zaščito pred vremenskimi vplivi do izdelave toplotnega ovoja.

 

Ob montaži mora biti kupec ali pooblaščena oseba prisotna. Ob koncu montaže je dolžan pregledati objekt in podpisati zapisnik z vsemi pripombami. Če kupec ob koncu ni prisoten, se šteje, da je blago prevzeto brez napak.

Pri dostavi v tujino je kupec odgovoren, da prodajalca opozori na specifične zahteve, sicer prevzema odgovornost za izdelke, ki morda ne ustrezajo zakonodaji ciljne države. Če je montaža na željo kupca prekinjena in nadaljevana kasneje, mora kupec poravnati vse obveznosti po dogovorjenih pogojih.

 

 GARANCIJA

Velja generalna 5-letna garancija za lastnosti in funkcionalnost naslednjih izdelkov: lesena okna in vhodna vrata, PVC okna in vhodna vrata, PVC/aluminij okna, rolete in komarniki. Prav tako zagotavljamo 2-letno garancijo: proti rjavenju vratnega in okenskega okovja v prostoru; proti barvnim spremembam, zunanjim razpokam ter neprepustnosti vode na policah, prevlečenih z umetno maso ter izdelanih iz umetnega kamna; proti barvnim spremembam in zunanjim razpokam na sestavnih delih aluminijastih in PVC rolet ter komarnikov 2 leti nudimo na vgrajeno steklo, 5 leta na lastnosti in funkcionalnost les/aluminij oken in vhodnih vrat.

Garancije na oljene površine in polkna ne nudimo.

Prodajalec, jamči za brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga končnemu kupcu. Garancija velja za območje Republike Slovenije.

Vsi garancijski pogoji so zapisani v garancijskem listu, ki ga kupec prejme z računom.

Prodajalec za svoje izdelke zagotavlja, da so izdelani pod pogoji, ki jih predpisuje standard za označevanje s CE-znakom. Na zahtevo kupec vse podatke prejme od prodajalca.

Čas, v katerem prodajalec zagotavlja nadomestne dele, je 3 leta po poteku garancijske dobe.

Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti proizvajalca za napake na blagu.

Kupec je za uveljavljanje garancije dolžan predložiti pisno prijavo, v kateri je potrebno navesti naslov kupca, telefonsko številko, natančen opis napake ter številko dobavnice ali računa.

Če je reklamacija utemeljena, se prodajalec obvezuje, da bo v garancijskem roku na svoje stroške odpravil morebitne napake ali okvare na osnovi dogovora s kupcem, upoštevajoč določbe Zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec si pridržuje pravico, da v garancijske zahtevke izpolnjuje s popravilom elementov ali z novim elementom. Garancijsko jamstvo je prenosljivo in ni vezano na pravnega lastnika.

Proizvajalec jamči, da bo v času trajanja garancijskega roka zagotovil servisno vzdrževanje in potrebne nadomestne dele. Proizvajalec bo po poteku garancijskega roka zagotavljal proti plačilu popravilo, vzdrževanje in nadomestne dele izdelkov v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov.

Izdelki so lahko sestavljeni iz več sestavnih delov, za katere veljajo različni garancijski pogoji.

Po dveh letih se kupec ne more več sklicevati na morebitne napake opravljenega dela.

Za lastne izdelke prodajalec daje dvoletno garancijo oziroma kot je navedeno v garancijskem listu. Za druge izdelke velja garancijska doba proizvajalca.

V nasprotnem primeru kupec ne more uveljavljati kakršnihkoli zahtevkov.

V primeru, da je kupcu nastala škoda iz razlogov, nastalih na strani prodajalca, najvišji znesek odškodnine ne more presegati 10 % vrednosti sklenjenega posla brez DDV-ja. Prodajalec ni odgovoren za nastalo škodo, če je le-ta nastala zaradi kršitve pogodbe iz vzroka malomarnosti.

Vsa dodatna dela, ki jih na izdelku izvaja kupec in lahko vplivajo na kvaliteto in funkcionalnost izdelka, izključujejo garancijo.

​1. LES

Les je naravni material, zato barvne in strukturne razlike ne morejo biti predmet reklamacije. Ob ponovnem naročilu barvne razlike niso in ne morejo biti predmet reklamacije. Macesen je les, ki vsebuje veliko smole, kar ga naredi naravno bolj odpornega proti vremenskim vplivom. Pod vplivom sončnih žarkov lahko smola izhaja na zunanjo površino, kar vodi do smoljenja. Ta pojav je pogojen z značilnostmi lesa kot surovine in ga ni mogoče preprečiti. Izhajanje smole ni predmet reklamacije. Smoljenje je mogoče tudi pri drugih vrstah lesa, kar prav tako ni predmet reklamacije.

Les, še posebej macesen, je tudi zelo občutljiv na apno, in v stiku z njim na stavbnem pohištvu nastanejo temni madeži, ki jih ni mogoče odstraniti. Kupec mora stavbno pohištvo po montaži oziroma pred nadaljnjimi gradbenimi deli zaščititi, da ne pride v stik z fasadnimi in drugimi gradbenimi lepili ter premazi, ki lahko kemično reagirajo in pustijo posledice tudi na ostalih delih stavbnega pohištva.

Hrastov les vsebuje naravno kemijsko snov tanin, ki pod posebnimi pogoji lahko reagira z vodo in vlago. Do tega pride, če površina dlje časa ostaja mokra (padavine, vlaga) ali se les navlaži oziroma napoji z vodo. Rezultat kemijske reakcije je lisasto obarvanje hrastovega lesa v temnejšem rumenkastem do skoraj črnem tonu, ki je opazno skozi lazuro lakirano površino lesa. Gre za naraven kemijski pojav, ki ga ni moč preprečiti, zato tovrstna obarvanja pri hrastu kot posledica kemijske reakcije vode s taninom niso razlog za reklamacijo izdelka.

Hrastov les pod vplivom UV žarkov sčasoma naravno trajno spremeni barvni ton, kar lahko privede do barvnih razlik lesenih površin izdelka. Temnejše lakirane površine na močnem soncu lahko zaradi sušenja lesa močneje razpokajo, kar prav tako ni vzrok za reklamacijo. Les je naraven material, zato barvne in strukturne razlike ne morejo biti predmet reklamacije.

​2. POVRŠINSKI PREMAZI

Pri stavbnem pohištvu uporabljamo 4-sistemsko zaščito, ki vključuje utrjevalec, vodni lazurni temelj, lazurni lak polnilec in končno debeloslojno lazuro. Uporaba olja je primerna za zaščito stavbnega pohištva iz macesnovega in hrastovega lesa, saj sta ti lesni vrsti zelo odporni proti vremenskim vplivom. Okna iz smreke se lahko oljijo samo na odgovornost kupca.

Olje se na stavbno pohištvo nanaša dvakrat. Da bi ohranili lepoto oljene površine tudi po vgradnji, je treba nanos olja na zunanji strani oken obnoviti vsaj enkrat na leto. Na vremensko bolj izpostavljenih delih hiše je treba premaz po potrebi obnoviti tudi pogosteje. Olje se nanaša s krpo, ki jo pomočite v olje in z njo premažete stavbno pohištvo. Pred nanosom je potrebno očistiti prah in umazanijo s površine oken; okvirjev pa se pred nanosom olja ne brusi.

Ker gre pri oljenju za zaščito lesa z naravnimi materiali in ker uporabljamo brezbarvna olja, na oljene površine ne dajemo garancije. Obstoječe naravne barvne razlike med furniranimi deli in deli vhodnih vrat, izdelanimi iz masivnega lesa, niso predmet reklamacije. Barvni ton lesene površine namreč določa naravna barva samega lesa. Barva in struktura površine lahko odstopata od referenčnih barvnih vzorcev, saj so ti le približek naravni strukturi.

UV-obstojnost pri oljenih lesenih površinah je omejena. Oljene lesene površine ne ustrezajo zahtevam standardov glede debeline premazov lesenega stavbnega pohištva in so na voljo le na izrecno željo in odgovornost naročnika. Odstopanja barvnega tona med barvnimi vzorci lesa in dejansko izvedbo naročila so možna in niso predmet reklamacije. Les je naravni material, zato barvne in strukturne razlike ne morejo biti predmet reklamacije.

Enkrat letno priporočamo uporabo negovalnega mleka iz našega seta za vzdrževanje.

3. STEKLO

Varnostno steklo je priporočljivo za površine pod višino doprsnega zidu, saj v primeru razbitja preprečuje nevarnost težkih ureznin. V številnih državah je to zakonsko obvezno in predpisano v standardu ONORM B3716-1. Tudi v državah z drugačnimi zakonskimi predpisi je uporaba varnostnega stekla priporočljiva za zaščito pred poškodbami. Če v naši ponudbi doplačilo za varnostno steklo ni navedeno, vam ga z veseljem posredujemo. Opozarjamo, da je naročilo brez varnostnega stekla povezano z višjim tveganjem, pa ne odgovarja za morebitne pravne posledice. Dodatna investicija v varnostno steklo lahko prepreči nevarnost nesreč.

Zaradi neenakomernega segrevanja, senčenja ali pokritja stekla se lahko pojavijo temperaturne razlike nad 40 °K (pri navadnem prozornem steklu). Posledično lahko pride do sprememb napetostnega ravnovesja in do termičnega loma stekla. V takšnem primeru ne gre za napako pri obdelavi ali proizvodnji, ampak za neizogibno lastnost materiala, zato termično lom stekla ni predmet reklamacije. Uporaba kaljenega (varnostnega) stekla močno zmanjša nevarnosti razpok v steklu zaradi napetostnih sprememb.

Rosenje stekel iz zunanje strani lahko nastane zaradi specifičnih mikroklimatskih pogojev in je posledica visoke izolativnosti stekla. Ta pojav je fizikalne narave in ni predmet reklamacije. Sodobna gradnja in izboljšani tesnilni materiali so pripeljali do zmanjšane cirkulacije zraka v notranjosti zgradb. Pri običajnem zračenju lahko pogosto ne pride dovolj svežega zraka, kar lahko privede do nastanka plesni in poškodb zaradi povečane vlage. Priporočamo skrbno načrtovanje sistema zračenja. Trajna vlažnost v prostoru mora biti pod 55 % relativne vlažnosti, sicer ni mogoče izključiti poškodb na okenskih elementih zaradi povečane vlage. Redno in pravilno zračenje ter najboljša možna cirkulacija zraka na področju oken, zaves in notranjih žaluzij so ključni za preprečevanje težav.

V določenih situacijah, predvsem pri steklih z veliko površino, prihaja do neenakomernega ogrevanja s temperaturnimi razlikami več kot 40 °C, kar pri navadnih steklih vodi do termičnega loma, ki ni predmet reklamacije. Z naročilom kaljenih stekel lahko kupec v večini primerov prepreči termični lom in poveča obstojnost steklenih površin.

Pri načrtovanju je treba upoštevati povečane učinke ogrevanja pri steklenih spojih in vogalnih steklenih spojih, da bi zmanjšali možnost kondenzacije. V primeru kaljenih stekel lahko pride do vizualnih anomalij, ki se kažejo kot valovitost površine in učinek mavrice, kar je posledica anizotropije. To je mogoče in ni obravnavano kot predmet reklamacije.

Na steklih, kjer je viden stekleni rok iz zunanje ali notranje strani, lahko zaradi tehnoloških značilnosti proizvodnje pride do estetskih anomalij na območju distančnika. Najpogostejše vizualne pomanjkljivosti so: zatečen butil ob robu distančnika, neporavnanost obeh distančnikov v medstekelnem prostoru, valovitost distančnika in viden srebrni rob skozi steklo. Vse te pomanjkljivosti so zgolj estetske in izhajajo iz tehnoloških postopkov izdelave stekel ter niso predmet reklamacije.

Posebnost kaljenega stekla je, da se lahko zlomi brez vidnih zunanjih vplivov, kar imenujemo spontani lom. Povzročitelj tega pojava je molekula z negativnim temperaturnim raztežkom. Ko se molekuli stekla med ohlajanjem skrčijo, se molekuli nikljevega sulfida razširijo. Če je molekula v sredini stekla, lahko nastane lokalna napetost, ki preseže natezno trdnost stekla, kar povzroči lom. Čeprav je ta pojav redek, lahko možnost spontanega loma minimiziramo skladno z zahtevami po EN 14179 z dodatnim preizkusom, znanim kot Heat Soak Test. Kaljena stekla standardno niso testirana s tem preizkusom, ga pa lahko izvedemo na zahtevo in doplačilo s strani kupca.

Med normalnimi stekli in kaljenimi stekli lahko pride do različnih barvnih učinkov od zunaj, predvsem pri oblačnem vremenu. Te razlike niso predmet reklamacije. Lom stekla po vgradnji ni predmet reklamacije. Na žvenketanje ter poves dekorativnih križev ni garancije.

Vizualna kvaliteta stekla se ocenjuje na podlagi Smernic za ocenjevanje vizualne kvalitete stekla za gradbeništvo.

4. KNAUF ZAKLJUČKI - izdelava okenski špalet (če so vključeni v ponudbo)

Mavčne plošče so obložene neposredno na podlago ali na kovinsko podkonstrukcijo z vmesno izolacijo. Vogali so ojačani z aluminijastimi vogalniki, bandažirani z mrežico ter kitani z maso. V ceni je vključena I. faza del in sicer 1x bandažiranje z mrežico, aluminijasti vogalnik in osnovno kitanje z maso. V primeru debeljših izravnalnih nanosov mora stranka dodati sloj izravnalne mase, ponovno prebrusiti in pobeliti špalete. Standardna debelina knauf plošč je 12,5 mm. Kupec v lastni režiji poskrbi za nadaljno slikopleskarsko obdelavo površin.​

Če menjate staro nadokensko rolo omarico za novo, je potrebno zaključiti prostor nad omarico in narediti bočne zaključke. Novejše rolo omarice so namreč nižje za približno 10 cm ter ožje zaradi načina vgradnje.

5. ELEMENTI Z NIZKIM PRAGOM

Elementi z BVK nizkim pohodnim pragom niso vodotesni in so primerni le za vgradnjo v področje stavb, ki so zaščitena pred direktnimi padavinami.

 

OSTALO

Nastavitev elementov ni predmet garancije. Prav tako garancija ne vključuje odprave napak, ki se pojavijo zaradi nepravilne uporabe stavbnega pohištva, kot je odpiranje in zapiranje večjih elementov z eno roko. Stranka uveljavlja garancijo pisno, s točno navedenimi napakami in priloženim računom.

Če je reklamacija utemeljena, je prodajalec dolžan napako odpraviti v najkrajšem možnem roku, oziroma po zakonsko določenem roku 45 dni od pisne zahteve za odpravo napake. V primeru neopravičenega obiska serviserja se zaračunajo stroški dela in prihoda.

Čas, v katerem proizvajalec zagotavlja nadomestne dele, je 3 leta po preteku garancijske dobe. Reklamacija ne pomeni, da sme kupec zadržati morebitne zneske, ki jih je še dolžan plačati. Kupec je seznanjen s tem, da je potrebno stavbno pohištvo redno servisirati in ga po potrebi nastaviti.

Nerazumevanje ponudbe, splošnih in garancijskih pogojev ni predmet reklamacije. Kupec se strinja, da prodajalec hrani podatke o kupcu in jih ne posreduje tretjim osebam. Vsi tehnični detajli, vzorci, prospekti, skice in podobno ostajajo intelektualna last prodajalca.

 Splošni pogoji poslovanja veljajo od 1.1.2024 do preklica.

 

Uroš Vodušek,,

direktor

bottom of page